"Tanulj és okosodj kisember" hangzott el a tévében anno én meg csak röhögtem. :)

Posted: 2010. május 22., szombat | Bejegyezte: Bartha Nikola |
Az idei évem elég szokatlanul alakult, sok érdekességel, de még több kellemetlenséggel. Most , hogymár közelítünk a tanév vége felé kezdek rájönni, hogy nagyobb- és nagyobb hibákat követtem el. Ebbe a félévbe nem nagyon jártam iskolába.... Csakhát nem gondoltam bele a következményekbe és a végeredménybe. Kisérettségi és egy osztályozó, hát remélem összejön minden közben a közjegyző sem fog kiküldeni semmiféle pénzbirságot...:S xd Mondjuk van egy ennél is nagyobb parám , nah ha az kiderül akkor mindennek vége :D xd Szóval igy, hogy durván vagy másfél hetem még az első írásbeliig teljesen megvagyok nyugodva és persze mindennap tanulok! xd Vagyis aztkéne :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése