Untouched

Posted: 2010. április 5., hétfő | Bejegyezte: Bartha Nikola |
Régóta nem írtam, de valahogy nemis vágytam rá. Sok minden felgyülemlett bennem. Számomra a legfontosabb a kutyám elvesztése :/ Amiota megvannak az emlékeim ő már velünk volt, mondhatni velem együtt nőtt fel. Sajnos már olyan szinten volt beteg hogy már felálni sem bírt a földröl ugyhogy elaltattuk , de akárhányszor kilépek az ajtón még mindig azt várom hogy jön oda sántikálva, de sehol semmi. :(

Hosszu idő után végre teljesült az amit szerettem volna. Abbahagytam a sportot. Persz előtte még elindultam a Magyar Bajnokságon és hogy azért megmutassam mindenkinek hogy mi a stile megnyertem :D Szóval most szabad vagyok, végre van szabad időm , amit barátokkal tölthetek el :D

Ma lesz a Randevuk Éjszakája amin természetesen ott leszek nem csak Hoolie miatt hanem az emberek miatt, bár sajnos sok olyan ember nem lesz ott akit szeretnék hogy ott legyen ,demajd velük bepotoljuk máskor.:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése