Menj tovább és meghalsz, menj vissza és nem éled túl.

Posted: 2010. március 9., kedd | Bejegyezte: Bartha Nikola |
Mindenkinek vancsúcs pontja  és van mély pontja. Hát én most életem legmélyebbi szakaszán vagyok, amikor minden pillanatban csak azt érzem , hogy "most mi a fasz van? " Utálok mindent és mindnekit , és szarok bele a világba. Kit érdekel? Miért számít az ha sliponhoz netán fehár szinü futó zoknit veszek fel? Ha a fekete pulcsim alól kilóg a fehér polóm? Ha nem szimmetrikusan vannak rajtama ruháim? Sok köze snekinek sincsen semmihez, úgy öltözök ahogy akarok , azt csinálok amit akarok , nincs rám hatással snekise aki ilyen téren befolyásolni tudna :'D Szóval erről röviden ennyit.
Ma amúgy elég rossz délutánom volt , rossz hírek , lelki fájdalmak , de márminden megoldódott és rendben van, várom a hétvégét. Amúgy ma bementemédesapámhoz ebédelni a Pólus centerbe  (mert ott van üzlete és midnig bemegyek hozzá ebédelni) és végre elmentünk megvenni a gitárhoz a húrt. Amiben csak annyi az érdekes hogy decemberben ; karácsonykor amikor megkaptam egyből elis szakadt és azóta úgy volt :D
Amúgy most egész jó kedvem van , rendbe jöttem a tegnapi bedepizésem után , remélem most egy ideig ígyis marad! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése