Start

Posted: 2010. március 1., hétfő | Bejegyezte: Bartha Nikola |
Ez az első blogom. Nem tervezem túl komolynak vagy világ hírűnek ,hogy ezzel most ismert leszek. Csak egyszerűen írok bele amikor jól esik. Nem azért hoztam létre hogy egylegyek a sok közül hanem mert vannak ratioim és empeiriáim amiket szeretnék veletek megosztani.


Most hogy így éjfél után elkezdtem írni ezt a blogot elég kellemetlenül érzem magam amiatt hogy még semmit sem tanultam, és 7 hete nem járok iskolába. Ezen persze holnaptol változtatok nehogy aztán évet keljen ismételnem, ígyis elég kockázatos,lehet kicsit tulzásba vittem.:D
Végre kinytottam a füzetem és a könyvem és irodalmat jegyzetelek és tanulok, de igazábol eredménye nemsok lesz mert lusta vagyok:)
Amugy a hétvégén nagyon jól telt, gyönyörű idő volt ,ezért nosztalgiázás képpen kitértünk a Margit-szigetre , vizipipáztunk és a jóöreg kannást iszogattuk csak ugy mint nyáron minden egyes nap, ugyhogy sikerült magamban felidézni midnen egyes napot . Győnyörü volt :)



"Nem a kép minősége számít, hanem a maga után hagyott emlékek.."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése