im no superstar....

Posted: 2010. március 7., vasárnap | Bejegyezte: Bartha Nikola |
A pénteki napom átlagosan telt. iskola után találkoztam Bettivel majd haza ,azutánszokásosan következő busszal mentem fel edzést tratani ,utána én edzettem volna ha jött volna vlki hogy a nagyok edzését megtartsa. Szóval ameddig a többiek jáccotak én addig aludtam a matracon. xD Szombaton kimentünk Horvát országba versenyezni ,jó verseny volt ,háhááá tele izgalommal :P hogy mért is , azt nem akarom itt publikálni :D. Viszonylag későn kerültünk fel de most mondhatni jol ment ; megnyertem. Edzőtársammal döntőztem , bírói döntéssel nyertem, mondjuk ezt ugyis csak azok értik akik tudják a szabályokat ,szóval nem fogom leírni hogy is van ez, amjd egyszer talán. :D
A vasárnapom átlagosan telt, illetve nem átlagosan mert egész nap itthon voltam és tanultam... Vagyis csak akartam de eddig nem sok minden sikerült, viszont átrendeztem a szobámat mint általában midnig . :D
A jövő hetet már nagyon várom, remélem összejön amit terveztem , hogy péntek és szombat is party time legyen xD. Jajj igen, szeretem ezeket a szakszavakat :D És úgy tervezem , hogy Győzikének öltözök be XD
Mivel rusnya bob-nak akartam csak az ugye rajzfilmbe van és nemtudom hogy mennyire lenne jó az hogy ha egy zacskóval a fejemen rohangálnék...XDDDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése