Aki azt hiszi hogy betör majd, az talán őrült...

Posted: 2010. március 7., vasárnap | Bejegyezte: Bartha Nikola |
Születtem 93 ,éltem halálomig, de végig ember voltam aki mindig csak álmodik....Vagy mi???? Hát nem.:D
Nem álmodzok, én a valóságban élek és amit gondolok azt megis valósitom. Persze ebből voltak már problémáim , hamarabb átkellett volna gondolom egy-két dolgot , de ezeket már nem tudom visszafordítani ,most várom a kiérdemelt büntetésem. :DTegyük fel lehet javító, vagy egy évig sehova ; de ezmégcsak a jobbik eset, vagy elköltözök vagy hát igazábol fogalmam sincs mekkora annak a súlya amit tettem :S De mindegy most addig kihasználom az életem ameddig lehet:P Öszintén szólva szarok a szabályokra. Nem nagyon érdekel mások véleménye és igazából érzései sem. Ha midnen ember érzéseire odafigyelnék az vicces lenne, majd hajön valaki akit tényleg szeretek annak majd talán odafigyelek az érzéseire ,de kitudja, majd kiderül ha itt lesz az ideje. :D Ami a szívemen a számon. És akkor mivan? Nem fogom a seggét nyalni senkinek sem mert azok épp nagyratartják magukat. Hát bocsika énis tehetném:P
11 éve sporotlok, öszintén szólva még mindig nem fogott meg ez a sport, nem is tudom hogy miért csinálom :S xD Igazából csak a versenyek meg az edzőtáborok azok amiket élvezni lehet. :D De akkorazokat viszont kiis kell élvezni :P Viszont bárhol bárki mond is ilyet nekem hogy emo avgyok , azokon olyan jókat lehet röhögni. Istenem :'D Jó a hajam talán férre érthetővé teszi , de például nem hiszem hogy egy emos is hallgatni ilyen zenéket mint én xD Én ugy öltözök ahogyjónak látom és ezt szerintem midnenki látja , hogy nem nagyon érdekel mások véleménye.:DAzért hozzátenném , hogyszarok mások véleményére nem jelenti azt hogy ápolatlan vagyok:D Igenis sokat adok magamra :) Miről is kéne írnom... Hát igazábol nem is tudom:) Talán az iskolárol? Öszinte véleményem hogy utálom :'D Magát az iskolát mint oktatási intézményt, valamint a személyek nagy részét :D Jóba avgyok nagyon sok midnenkivel , de egy gyökerek. Közepes tanuló avgyok,mivel nem igazán tanulok... Mostmeg már bese járok xd Edzésre minden nap járok ami elég idegesítő hogy kb semmire sincs időm mert vagy edzésem van avgy versenyem, de ha véletlenül egyik sem lenne akor mindig betesznek egy edzőtábort. :D Háhááá élvezetes:)  Áprilisban leszek 17 éves igazából sok jelentősége nincsen, de sajnálom , hogy ennyire öregszek , pedig csak most jöttem rá hogy mennyire jó is az élet :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése