Coming Soon...

Posted: 2010. március 4., csütörtök | Bejegyezte: Bartha Nikola |
És a kérdés ami minden ironál elhangzik... Najó, de hol is kezdjem? Hát csak egyszerüen fogjunk bele. Viszonylag érdekesen telt a hetem , sok sok idő után ismét bejárok rendesen az iskolába, még az utolsó órákról sem megyek el...:D huuu hát ez számomra elég furcsa ,de itt az ideje visszazárkoznom. Remélem nem vittem túlzásba, 250 hiányzott óránál osztályzó vizsgát kell tenni én meg most járok kb 350 körül... A tervem , hogy sok jegyet szerzek , leigazolom őket és akkor talán nem fognak vizsgáztatni. :D Ígyis sokat kell tanulnom ,mert évvégén kisérettségim van. De nem szeretem az ilyet, jön a jóidő nekem meg tanulnom kell, pfuj:D Alig várom már a nyarat , hogy menjünk Abádszalókra , Balatonra meg az eltervezett party-hétre a KenyérSpanokkal:D Zülés szagot érzek xD Meglehet.
Várom a jővö hetet is , főleg a hétvégét dupla party ,dupla élvezet :P Az a jó hogy nem kell figyelnem senkire ,nem kötődök snekihez se komolyabb érzésekkel , eddig se volt rá példa hát most se lesz és nem is bánom :D De még a jővő hétvége előtt ittvan a most szombat... Nem-nem, semmiféle buli nem lesz most mert megyek ki Horvát-ba versenyre. Ami jo mertmár rég nem versenyeztem és már valamilyen szinten kezd hiányozni. Majd egyszer mesélek a sportról is hogy valami kis elképzelésetek a valóságrol mégiscsak legyen...:D Szerintem jobb ha most nemis írok többet, nem hiszem hogy annyira érdekfeszítő volt :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése